BACK TO BUSINESS

סוף סוף אני חוזרת לכתוב בבלוג! אין לכם מושג כמה התגעגעתי לזה.
לצערי, לא היה לי כמעט זמן להיות כאן כי עבדתי המון במהלך תקופת המלש"ביות שלי וגם טסתי לברלין ואמסטרדם!
בכל מקרה, אני כאן סוף כל סוף עם פוסט חדש.
לפני כמה ימים היה לי יום הולדת 18 (ת'אנק גאד!) ורציתי להראות לכם כמה מהדברים שקיבלתי, וכמובן לשתף אתכם בזה שסוף סוף החלפתי את שם המשפחה שלי (עניינים משפחתיים) ועשיתי קעקוע. יאי! שאותו תוכלו לראות ולקרוא את המשמעות מאחורי הקעקוע באינסטגרם שלי: @SandraLieder 

דבר שני, רציתי לספר לכם על קולקציית החורף החדשה של אפרודיטה!
רשת "אפרודיטה" מציעה מגוון רחב של פריטי הלבשת פנאי אופנתית ופיג'מות קלילות 
לעונת סתיו 2015. בקולקציה חליפות פנאי איכותיות ויוקרתיות מבדים איכותיים ורכים, 
בצבעוניות חלקה של גווני הסתיו הטרנדים ביניהם פסטל, שמנת וורוד או בשילוב הדפסים 
שובבים עם קריצה הומוריסטית ופיג'מות המשלבות משבצות.

בנוסף, החלו להביא לסניפי אפרודיטה בארץ גם פיג'מות ובגדים לבית של דסיגואל, (לא משוחדת בכלל) שמאופיינים בסגנון הצבעוני שלהם, שילוב הצבעים ההזוי ועם זאת מיוחד ויפה וכמובן המנדלות שזה הקטע המרכזי  ב"דסיגואל".


בתור מי שמתגייסת בעוד פחות מחודש (אימוש?), אפרודיטה יצאו בליין סופר איכותי של בגדים תרמיים ומחממים הכוללים מכנסיים, חולצות וסווטשירטים. אמנם אין אצלנו חורף כל כך קר כמו באירופה אבל למי שישנה בבסיס במקומות רחוקים מהבית, הביגוד התרמי לגמרי עבורכן!


סווטשירט ושרוואל - Desigual לאפרודיטה.



פיג'מה - Go under לאפרודיטה.
חזייה: Simone Perrele לאפרודיטה.




ולחלק השני בפוסט, הנה כמה מהדברים שקיבלתי ביום ההולדת. 
אז דבר ראשון, מלואי ויטון לא קיבלתי כלום חוץ מצחוק של שעתיים. 



הצוות שלי בעבודה החליט להפתיע אותי ולעבוד עליי והביאו לי שקית של לואי ויטון (כי חפרתי להם חודשים שאני רוצה משהו משם) אבל בפנים היו עוגיות מאקרונים ושוקולד! 
ובכל מקרה, הנה שאר הפריטים: 


תיק: DIESEL
תיק: FURLA


מעיל סופר מגניב שעשוי מרשת: DIESEL
פונצ'ו: TOMMY HILFIGER












עד הפעם הבאה,
סנדרה ♥

Share:

2 comments